|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:04:27 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik zing ook. Het schijnt dat ik dat wel redelijk kan. Ja dat krijg je, als je altijd door eidereen gehoord wil worden.' Shirie bezat dan een enorm ego, zelfkennis bezat ze ook. 'Toch speel ik leiver gitaar dan dat ik zing. Of met iemand zingen, dat is ook leuk. Toch, praten zou je goed doen,. Ik help je wel, vertel eens wat over jezelf. Hoe oud ben je, waar kom je vandaan? Wat voor familie heb je?' Shirie was enrgens bang voor, neit voor gesprekken met mensen, niet voor afwijzingen... niet voor terzielers.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 17:08:51 GMT 2
Bill moest eventjes lachen "Je bent wel nieuwsgierig hé, nou ik beantwoord wel je vragen" Kort haalde hij zijn hand door zijn haren en begon toen antwoord te geven op haar vragen. "Ik ben 17 jaar, kom uit magdenburg uit duitsland dus, heb een tweelingbroer genaamt Tom en heb een vader en een moeder, was erg close met me nichtje die dood is. heb twee huisdieren Scotty mijn hond en me kat wiens naam ik vergeten ben. ik heb een gewone goede familie" hij had die paar vragen beantwoord die ze net aan hem gesteld had.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:16:42 GMT 2
Shirei lachte ook. 'is je broer ook zo knap?' Kijken of hij kan blozen, dacht Shirie kwaadaardig. Ze vond hem geweldig. Dit zou best weleens haar goede vriend hier kunnen worden. Ze keek naar de rest van de mensen. Engelsen... ze waren zo...saai... Ze trok haar jas wat dichter om zich heen. Het was.. koud.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 17:33:23 GMT 2
Dit maakte Bill verbaast "Dat zal je zelf moeten beoordelen" mompelde hij toen, met zijn blik een andere kant op gericht. "Hij komt vandaag nog aan" vervolgde hij gauw. Eventjes glimlachtte hij, Tom zijn eigen broer die weer eens probeerde de helft van zijn leven te verpesten maar hij kon toch ook veranderd zijn?
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 21:38:42 GMT 2
Shirie baalde. 'Jij bent ook niet verlegen te krijgen he!'zei ze lachend en gaf hem een zachte tik tegen zijn arm. Ze haalde haar schodeurs op. 'Als je je broer aan me voor wil stellen, dan zal ik dat inderdaad wel beoordelen. Misschien is hij wel knapper, f misschien wel helemaal niet!' Ze lachte. Het maakte haar vrij weinig uit. Het was niet alsof ze opzoek was nar een relatie. Maar toch, het zou leuk zijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 12:46:47 GMT 2
"Niet snel nee" Bill moest lachen "maar hij zit straks waarschijnlijk bij het meer, hij is al aangekomen heb ik gehoord" hij wees op het zwarte katje die nu naast hem stond. Het katje van Tom dus. Minka was haar naam. "Anders stel ik je wel aan hem voor als ik hem tegenkom" Snel tilde hij Minka op "En, waar is je baasje?" vroeg hij, Minka keek hem met haar grote roze oogjes. Minka probeerde zich los te maken totdat Bill haar weer op de grond zette.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 13:45:14 GMT 2
Shirie zag het katje en haar gezicht begon te stralen. 'Poesje! Hey, lieverd, kom eens hier.' Ze knielde neer en begon het katje te aaien. Ze was alles om haar heen alweer vergeten. Handig, zo'n concentratie niveau van ver onder nul...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 14:17:48 GMT 2
"Ik denk wel dat je bij hem past" mompelde Bill, hij had het over Shirie die wel bij Tom passte. "Ik stuur je wel een uil als ik hem tegenkom oke?" Minka liet zich compleet aaien en vertroetelen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 14:25:54 GMT 2
Shirie tilde het katje op en hield haar vast alsof ze een baby was. spinnend lag ze in haar armen en Shirie lachte gelukkig. Ze legde haar hoofd tegen het kopje van het katje aan. Toen keek ze op naar Bill. 'Dat zou leuk zijn. Ik ken heir nog te weinig mensen. Het lijkt me leuk hem te ontmeoten, als hij in elk geval zo lief is als jij bent.' Geen vlijerij deze keer, maar gewoon de waarheid. Opeens miste ze haar beste vriend heel erg...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 14:52:46 GMT 2
Bill knikte eventjes "Hou Minka maar even in je gezeldschap totdat ik Tom heb gevonden" hij glimlachtte eventjes toen ze zei dat hij in ieder geval lief was, hopelijk zou Tom ook zou zijn geworden in plaats van een erge player. Hij was daar in ieder geval mee gestopt had hij te horen gekregen.
|
|