|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:03:56 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik zal goed voor jullie katje zorgen, Bill. Sluip je zomaar weg tijdens de les? Hmm, je lijkt mij wel. Maar dit vak vind ik meestal wel leuk. Ik wacht hier wel.' Ze legde Minka over haar schouder en zwaaide naar hem. Toen draaide ze zich om en liep ze naar de rest van de klas toe. Ze schudde ongelovig haar hofd bij het zien van al die angstige blikken. Waar waren ze nou zo bang voor? Het waren maar magere, aasetende zwarte paarden...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 15:11:07 GMT 2
"Ik sluip inderdaad weg uit de les, heb geen zin meer" zei Bill nog, hij zwaaide eventjes terug en verdween toen. (*gaat topic maken bij meer* )
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:18:29 GMT 2
(moet ik ook daarheen gaan?)
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 15:19:14 GMT 2
( Lijkt me wel, als je Tom wilt ontmoeten XD Maar ik ben ook een verhaal aan het schrijven dus twee dingen doen gaat lastig )
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:21:30 GMT 2
(okeej. Cool. Succes dan;))
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 8:46:51 GMT 2
Tristan liet zijn blik weer over de Terziels gaan. Rare wezens. Hij wende zich weer tot Terry. "Ik heb mijn zusje zien sterven." Mompelde hij uiteinderlijk. Dat was het enige dat hij eruit kreeg. "En jij?" Vroeg hij en keek weer naar de Terziels. Zielige wezens zeg.
Mariël was nog steeds verwonderd. Ze vond het vervelend dat ze ze niet kon zien. Ze deed een pas in hun richting, wat uiteinderlijk niet zo slim bleek. Want blijkbaar had Hagrid gevraag wie er een ritje wou maken. Dus ineens werd ze opgetild en zat ze op iets wat ze niet kon zin. Angstig staarde ze naar de grond. Ze zweefde er zo'n meter boven! De terziel vond het blijkbaar leuk, want ineens begon hij te vliegen! Mariël klemde zich aan iets vast, ze had zijn manen beet.
Rachanna keek geïrriteerd naar Mariël. Wat was er nou zo bijzonder? Ze sloeg haar arm om Draco's middel. "Zullen we hier weg?" Fluisterde ze op verveelde toon in zijn oor.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 14:22:49 GMT 2
Draconic knikte. Hij draaide zich om en nodigde haar uit om op zijn rug te springen. Hij zou haar paard wel zin en ze zouden er vandoor galloperen. Hij zei haar dat en kon zelf een lachstuip niet onderdrukken. Het klonk wel erg stom.
'Mijn vader. Maar is was nog maar een baby. Ik heb ze altijd al gezien. Vroeger kreeg ik er nachtmerries van. Je zusje? Het spijt me voor je.' Terry keek Tristan aan met een treurige blik. 'Wat is er gebeurd? Of wil je dat niet zeggen?'
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 16:45:09 GMT 2
Tristan keek naar Terry. "Rot voor je zeg." hij had zijn vader ook verloren, samen met zijn zusje. "Het moest een ongeluk lijken, met een dreuzel auto. Ik ben er later achter gekomen dat Jeweetwel het heeft veroorzaakt, en het er toen op heeft laten lijken. Mijn vader was in een opslag dood, mijn zusje...." Hij stopte. Dat kon hij er niet uit krijgen. "EN jij?" Vroeg hij dus maar. Tenminste als ze het wilde vertellen.
Rachanna keek naar Draco. Ze schudde haar hoofd. ZE had een beter idee. Ze prikte hem in zijn zij. "Wat dacht je ervan, een van hún -ze knikte op wat Griffoendors- in een paard om te toveren, das veel leuker gok ik zo." Ze grijnsde breed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 16:50:44 GMT 2
Draconic barstte in lachen uit. 'Geen slecht idee, liefje.' Hij bekeek welke van hen de makkelijkste zou zijn. Hij zou niet wagen om Terry om te toveren, ze zou het hem terug betalen... dan werd hij waarschijnlijk een schaap of iets dergelijks...
Terry haalde haar schouders op. 'Voldemort vermoorde hem. Mijn moeder had me vast en moest toezien. Het was een waarschuwing ofzo. Ik weet eht zelf niet. Ik was pas drie maanden oud. Ik weet het alleen uit verhalen.' Ondanks dat ze er zo koel over sprak, voelde ze een brok in haar keel.
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 17:35:02 GMT 2
Tristan legde even zijn hand op haar schouder. "Rot voor je." Dat was ook naar, zoals bijna bij iedereen. Hij zag Mariël in de lucht vliegen, Met een heel verbaasde uitdrukking op haar gezicht. "Eentje heeft er iniedergeval wel lol om." zei hij en wees naar boven.
"Eens even kijken. Wat wil je? Een merrie of een hengst? Een witte bruine of zwarte? Hangt allemaal van de leerling af. Heb je misschien een voorkeur, schat?" Zei ze en keek rond. Ze hadden veel paarden in hun 'landhuis' samen met vele huiselfen. "Of misschien kunnen we er een combinatie TErzielpaard maken een paard met vleugels die niet zo lijkerig is." Ze keek even naar de terziels.
|
|