|
Post by greenlightning on May 21, 2007 20:11:50 GMT 2
Terry keek op en haar mond viel open. Dit meende ze toch niet? Ze schudde haar hoofd en deed een stap achteruit. 'Vergeet het maar dat ik ga vliegen! Daar heb ik mijn Vuurflits voor!' Ze glimlachte naar Tristan. Die jongen was echt heel lief!
Draconic keek ook naar boven. 'Die hoeven we niet meer te veranderen,'mompelde hij tegen Rachanna,'die is al half paard.'
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 20:42:28 GMT 2
Tristan lachte. "Jij zit dus ook in het Zwerkbal team? Van Griffoendor gok ik zo." Zei hij en keek naar haar. "Als je zin hebt kunnen we eens wat gaan vliegen?" Als ze goed kon vliegen, had hij wel zin in een wedstrijd! Hij mocht haar trouwens wel. Toen keek hij weer naar Mariël, die aan het dalen was. Ze had nogsteeds van die Verbaasde ogen, aangezien ze de Terziel niet kon zien.
Rachanna keek ook omhoog. "Ja, ik zie het. MAar zullen we weg hier? Ik wil dus straks echt niet op zo'n halfdood beest zitten." Zei ze met afkeuzing op de TErziels.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:34:46 GMT 2
Draconic knikte. 'Weg hier,'zei hij en hij sloop heel opvallend weg. Hij wenkte Rachanna overdreven. Hij werd altijd melig van dit soort lessen.
Terry knikte. 'Doen we! Maar pas maar op, ik ben erg snel!' Ze lachte zelfverekerd.
|
|
|
Post by Merel on May 22, 2007 16:19:21 GMT 2
Rachanna had er moeite mee om 'stil' weg te sluipen. Vooral als Draconic dat ook nog eens overdreven loopt te wenken. Ze 'sloop' stil achter hem aan, maar naar gevoel klonk het als een olifant. "Waar gaan we heen?" Vroeg ze toen ze naast hem stond.
Tristan lachte en gaf haar een zacht duwtje. "Ik niet wou je zeggen." Hij had een Vuurflits, het snelste model dat er tot nu toe was. Maar als wachter moest je ook wel snel zijn, wou je de bal overal vandaan halen, en veel duikvluchten maken. "Al een tijd ingedachte?"
|
|