|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:09:38 GMT 2
"Je ziet er prima uit mafketel. Het is je vriendje niet maar je vader gek!" Zei hij flauw grijnzend. Maar hij meende het wel. Ze zag er gewoon perfect uit. Hij sloeg een arm om haar heen en keek naar het kasteel. "Daar gaat ie, zou ik zeggen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:21:18 GMT 2
Shirie knikte. 'dat is waar. Gewoon in en uit ademen...' Ze prpbeerde het, maar moest toen zenuwachtig lachen. 'Ik wil gewoon een goede indruk op hem maken. ik edoel... ik ben wel zijn kind. Wat als ik nou... tegenval?' Ze rilde. Misschien was ze daar nog wel het bangst voor. Als hij haar zou kennen, zou hij misschien opnieuw weg gaan...
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 21:30:45 GMT 2
"He, komop. Het zou vast wel meevallen. En anders kom je het nooit te weten door hier te blijven staan." Zei hij want hij begon het nu een beetje koud te krijgen. "En wees niet bang, er is geen make-up of iets dergelijks uitgelopen." Voegde hij eraan toe om haar gerust te stellen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 21:31:56 GMT 2
"kUnnen de twee tortelduifjes ook doorlopen? Anders dan ga ik wel alleen voor datgene wat ik moest doen, hoor" riep Hermelien over haar schouder heen. Ze rolde even met haar ogen en liep zoder antwoord verder.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:46:19 GMT 2
'Tortelduifjes?' Shirie snoof. 'Zo, er is iemand jaloers. Misschien meot je even met haar mee lopen. Dan wordt ze misschien iets vrolijker.' Ze knipoogde naar Steve en nam hij bij de hand. Ze trok hem zachtjes mee, terwijl ze Hermelien vlogde.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 21:49:24 GMT 2
Hermelien snoof. "Als je goed oplet, weet je dat ik al lang bezet was" snauwde ze. Het wás waar, het wás. ROn had het de dag ervoor uitgemaakt, maar niemand wist er van. Nog niet. Hermelien schudde zwakjes haar hoofd en liep verder.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:03:45 GMT 2
Steve werd rood toen Hermelien hen tortelduifjes noemde, en nog roder toen Shirie hem mee trok. "Uuumm. Volgens mij.. Umm. Nee joh ik help jou wel even." Stamelde hij tegen Shirie. Hij bleef liever bij haar dan bij Hermelien.. "Trouwens.. Volgens mij gaat ze liever alleen..." zei hij en grijnsde licht. {Wie maakt een nieuwtopic? }
|
|
|
Post by admin. on Jul 5, 2007 17:07:48 GMT 2
Ooc: Ikke niet, want ik heb Hermelien ingeruilt *pokes mededeling 1000e post geval*
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:14:16 GMT 2
Ooc; Owja Ok maak ik er zo wel een
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 17:55:49 GMT 2
(jeej^^)
|
|