|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:03:55 GMT 2
Miquel knikte. Hij liet haar los, pakte de bloemen en de chocolaatjes op en draaide zich naar haar om. 'Zo, en dan nu romantisch.'Hij glimlachte naar haar, liet zich op een knie zakken en stak haar beide cadeautjes toe. 'Carmen mijn roosje, hier drie soorten rozen. Tien rode, voor mijn liefde voor jou. Tien witte voor mijn hoop dat we bij elkaar blijven en tien roze, voor alles wat er goed en mooi is aan jou.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 23:13:04 GMT 2
Carmen lachte en pakte de bloemen opnieuw aan. "Ik zou je mijn engel noemen, maar die plaats is al bezet door Roc. Hoe moet ik je dan noemen?" Ze deed alsof ze nadacht. "Mijn held? Nee, dat is niet orgineel. Help eens."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:27:59 GMT 2
'Je nachtmerrie? Je dekhengst? Je... ehm... Eens zien. Tyra is tijger, ik was meestal Mighty, de machtige... hahaha, je amchtige!' Hij barstte in lachen uit en schudde toen zijn hoofd. 'Geen idee, liefje. Noem me zoals je wil.' Hij kwam weer overeind en gaf haar de chocolaatjes. 'Ik hoop dat deze even zoet smaken als jij doet.' Hij streek even met een vinger over haar kaak.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2007 23:30:50 GMT 2
Carmen gaf Miquel een kus. "Dank je." Ze nam de chocolaadjes aan. "Je bent mijn schat... of klonkt dat te zoet??" Vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:32:59 GMT 2
'Zelfs nog zoeter dan de chocolaatjes,'zei hij met een knipoog. Ze hadden redelijk wat gekost, maar ze zouden dan ook wel elke hap waard zijn. Hij wist dat ze goed waren. Soms moest je gewoon goed betalen. 'Ga je mee, op zoek naar ene juwelier? Je meot echt een cadeautje van me krijgen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 18:29:17 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Je bent onmogelijk." Zei ze met een lach op haar gezicht. "Maar als ik je echt niet kan overhalen, vooruit dan maar. Maar dan moet je me wel vertellen wat jij leuk vind om te krijgen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 4, 2007 20:45:30 GMT 2
'Een zoen.' Hij keek haar uitdagend aan vanuit zijn ooghoeken en grijnsde breed. Hij sloeg een arm om haar heen, aangezien ze geen handen meer vrij had en begeildde haar naar -waar hij hoopte- een juwelier. Hij voelde zich weer helemaal gelukkig. Ergens zat er nog een diepe pijn, maar die negeerde hij maar. In elk geval, voorlopig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 20:52:31 GMT 2
Carmen deed alsof ze nadacht. "Nou ik weet niet of dat wel kan hoor. Die zijn heel moeilijk te krijgen de laatste tijd." Ze keek Miquel aan. "Misschien als je heel lief bent."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 18:24:46 GMT 2
Miquel glimlachte. 'Ik ben toch altijd heel lief?' Hij knipperde snel met zijn ogen en lachte. 'Behalve als ik neit lief ben natuurlijk...' Hij had grote lol om die flauwe grap.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 19:40:30 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Dus niet altijd." Ze stopte de doos chocolades onder de zelfde arm als ze de bloemen had. Nu had ze een hand vrij, met deze pakte ze Miquels hand.
|
|