|
Post by ruka on Jul 10, 2007 17:02:16 GMT 2
Reita keek rond, hij zocht een zwarte uil. 'Amédée' riep hij en hij hoorde een klein krasje uit de hoek komen. Hij keek en daar zat zijn uil, hij zat in het hoekje gedoken. Kale plekken waren tussen zijn veren te zien. Hij rende er naartoe en hield hem wast. Toen keek hij om zich heen. 'Wie heeft dit gedaan?' vroeg hij bezorgt aan zijn uil. Zijn uil kraste niet als teken dat het goed was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 0:50:03 GMT 2
Terry liep langzaam. Ze had eht briefje in haar hand en zuchtte nog eens. Was dit wat ze wilde. Ze las eht briefje opnieuw en knikte toen. Het kon niet anders. Ze moest eht uitmaken met Seth. Wat kon ze anders? Hij was er nooit en zo ahd de relatie gewoon geen zin. Ze liep de uilenvleugel in. Ze zag de jongen. Ze kende hem neit, maar glimalchte vriendelijk naar hem. Ze zocht een goeie uil. De glimalch stierf meteen weer weg. Ze wilde dit neit doen...
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 0:52:45 GMT 2
Reita stond op. Hij keek haar vragend aan. 'Is er iets?' vroeg hij rustig. Hij was niet bezocht, eerder nieuwsgierig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 0:54:53 GMT 2
'Nee hoor,'zei Terry, terwijl ze het briefje aan de poot van een uil bond. 'Ik maak eht alleen uit met mijn vriend. Hij gaat maar een adner meisje verwaarloen, ik heb hem neit nodig.' Ze liet de uil wegvleigen en draaide zich toen naar hem om. Even bekeek ze hem onderzoekend. 'Wie ben jij? Ik ken je niet.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 0:56:36 GMT 2
'Reita' hij boog even met zijn hoofd naar voren als een soort buiginkje. 'Jij bent? Trouwens, zei je net verwaarlozen?' de tweede zin vroeg hij er wat twijfelig achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:06:16 GMT 2
Terry knikte. Ze streek de zwate lokken uit haar gezicht en produceerde een glimalch, die absuluut haar ogen neit haalde. 'ik ben Terry.Terry black. En ja, mijn vriendje is van school gegaan en heeft daarna nooit meer iets van zich laten horen. Dus dat noem ik verwaarlozen.' Ze keek weg, bang dat niet alleen ahar woede maar ook verdriet was te zien.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:13:26 GMT 2
'Luister meis' zei hij en sloeg een arm om haar heen. 'Zulke jongen moet je geen brief sturen, gewoon laten, laat ze stikken, ze zijn je niet waard' zei hij rustig. Hij deed zijn neusband even goed, en keek toen weer naar zijn uiltje, en hij zette die op een plankje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:16:00 GMT 2
Terry glimalchte naar hem, oprecht eze keer. 'Dankje, maar hij zal neit vrolijk worden van het briefje hoor. En het voelt gewoon goed. Niet allen om het eindelijk uit te maken, maar ook om mijn frustraties te uiten tegenover iemand.' Ze grinnikte. 'ik ben eeen erg leuke jongen misgelopen door hem en daar baalde ik van. Nu laat ik geen jongens mer weg glippen. Nu ga ik gewoon voor.' Ze grijnsde breed en bekeek de jongen eens goed. hij was best wel knap eigenlijk...
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:20:13 GMT 2
'zoals?' vroeg Reita rustig. 'Anders zal ik er is voor zorgen dat hij je gaat smeken om met hem te nemen' hij knipoogde. Hij veegde wat viezigheid van zijn kleding af.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:22:17 GMT 2
Terry snoof. 'Ik wil hem helemala neit terug. Er zijn veel leukere jongens. Ze keek hem heel uitdagend aan terwijl ze dat zij en ging toen met haar hand door haar haren. 'Ik heb gezegd dat hij compleet waardeloos is, zowel als vriende en als vriend en dat ik ervan baal dat hij zoveel van mijn tijd heeft verspilt. dat soort dingen.' Ze grinnikte.
|
|