|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:45:09 GMT 2
'Ach, het is niet dat ik op alle meisjes van, ik vind ze vaak wel knap, maar ze zullen wel echt moeten laten zien dat ze me leuk vinden, en ik moet ze wel kunnen vertrouwen' Reita gaapte even, hij zette zijn uil op zijn schouder. 'Als je het waagd' zei hij en wees naar het uiltje. Het uiltje kraste als teken dat hij niks zal doen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:47:02 GMT 2
Terry dacht even na. Ze was wel betrouwbaar, Seth was gewoon een eikel. 'Ik weet neit of ik aan die eisen voldoe, maar alsnog, ik verwacht toch neit dat ik zo snel weer een relatie zal krijgen.' Ze glimalchte naar hem. Ze wist ook niet zeker of ze wel een relatie wilde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:52:11 GMT 2
Reita keek haar vragend aan. 'Hoe bedoel...' hij stopte. 'O, zat je over een relatie te denken? Wij?' Hij wees even naar haar en zichzelf. Reita keek naar haar. 'Zou je dat willen dan?' Hij wist niet dat ze het allemaal zo zag, en dat ze het daarom vroeg. Hij kon wel in lachen uitbarsten, maar hij hield zich ontspannen en aan de buitenkant kon je niet zien dat hij zo'n lol had van binnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:58:05 GMT 2
Terry haalde haar schoduers op. 'nee, niet echt. Ik zat je een beete te keuren, zoals ik jongens altijd keur en op zich, je bent datewaardig enzo. Verder kwam jij ook met dat soort dignen, dus vroeg ik me af of ik volgens jou datewaardig ben. Allee, als het verder gaat naar echt daten, dan wordt het meer relatie achtig en ik weet neit of ik daar behoefte aan heb.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 17:01:48 GMT 2
"meidentaal" dacht Reita wanhoopig in zichzelf. 'Ik snap wat je bedoelt, en ja je bent best datewaardig voor mij' mompelde hij rustig. Hij wist niet wat het was, maar het zal best wel goed zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 17:03:24 GMT 2
Terry glunderde. 'Mooi zo, want ik was bang dat dat gedoe met Seth iets met mij te maken had. Dat hij me neit leuk meer vond ofzo en dat hij me daarom maar niks meer zei... om eht zo uit te maken..' Ze keek een beetje teneergeslagen naar de grond.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 17:06:19 GMT 2
'Tuurlijk heeft dat niks met jou te maken' zei Reita met een lach. 'En wat is er erg aan als hij je niet meer leuk vind? Het is iemand die je niet waard is als hij niet met je praat'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 17:11:38 GMT 2
Terry bloosde hevig. 'Dankje. Ik wist eht echt niet meer. Hij had me neit eens verteld dat hij van school af ging! Het was een beetje vreemd...' Ze voelde zich warm, dat hij zo over haar dacht. Blijkbaar viel eht allemaal wel mee.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 17:17:23 GMT 2
'Je moet niet altijd denken dat het aan jou licht, dat is meestal niet. En als het wel aan jou ligt moet je het gewoon naar iemand anders schuiven' Zijn uil vloog even onhandig weg en vloog toen weet terug op zijn schouder. 'Goed zo' zei hij en aaide hem even en pakte een muisje en gaf die aan haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 20:41:03 GMT 2
Terry lachte. 'je lijkt erg op[ mijn broer, wist je dat?' Ze glimalchte naar hem. Dat was zeker een goed iets. Ze ahd altijd gedacht dat haar broer de meest perfecte jongen was. Ze voelde iets warms vanbinnen. Vond ze hem nou of neit leuk? Waarschijnlijk was het te vroeg om daar echt eits over te kunnen zeggen.
|
|