|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:24:35 GMT 2
'Zo, zoals ik het hoor vind je het leuk om jongens af te kraken, en ze je te laten achtervolgen?' vroeg Reita. Hij was niet zo slim in dat soort dingen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:31:45 GMT 2
Terry lachte. 'nee, eigenlijk ben ik meer een meisje dat zelf achter jongens aan gaat.' Ze glimlachte verleidelijk. Hij begon haar steeds meer te bevallen. 'Ik laat me soms afsschrikken als een jongen geen interesse in me heeft, maar als het erop lijkt dat hij eht wel heeft, dan ga ik er ook echt voor.' Ze glimlachte liefjes en liep langs hem heen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 12:30:54 GMT 2
Reita keek even vragend naar haar. "soms snap ik niks van meiden" dacht hij in zichzelf. 'O, je bent dus een meisje wat op alle jongens valt?' Wat had Reita een geluk dat hij een neusband op had, want in de uilenvleugel rook het niet echt lekker.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:35:38 GMT 2
Terry draaide zich half om. 'Nee, hoor, eigenlijk ben ik erg kieskeurig. Sommige jongens trekken me meteen aan, en adneren neit. Ik val voor blond, als een baksteen en zwart vind ik neit itnressant. Ze meoten ook een beetje stoer zijn.' Ze bekeek hem van top tot teen en glimalchte toen uitdagend.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 19:43:54 GMT 2
Reita keek haar vragend aan. 'Ach, ik ben in het echt ook niet blond' zei hij rustig. Hij deed zijn neusband even goed. 'En zo stoer ben ik niet' zei hij met een flauw lachje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:46:02 GMT 2
Terry haalde haar schodeurs op. 'Jammer. Dan ben je niet erg intreessant. Ik dacht nog van wel....' Ze liep langzaam en zelfbewust naar de deur. Ze keek neit op, maar ging nog wel een keer met haar ahnd door haar haren.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 19:54:09 GMT 2
'Zijn we boos?' vroeg Reita lachend. 'Ag, het is best vreemd, als iemand van mijn afkomst echt blond haar zou hebben, kijk naar Hunt, of Bou, die kunnen ook niet blond haar hebben' Hij ging tegen de muur aan hangen, en keek naar haar rug.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:55:59 GMT 2
Terry draaide zich naar hem om met een glimlach. 'Ken je Hunter? Hij is een vriend van mij. Vreemd, ik heb hem nooit over je gehoord. Zijn haar is zwart, maar toch lijkt het jouwe meer blond. Of heb je het geverfd?' Sommige mensen vonden haar onnozelheid schattig, maar op dit moment vroeg ze zich af of ze er niet gewopon enorm mee voor gek stond.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:04:06 GMT 2
'Het is blond, Bou ken je denk ik wel? Jongen met lang blond haar, hij had een middeltje voor je haren te verven, nou dat had ik ook gebruikt. En Hunter praat niet over mij om de dood simpele reden omdat wij niet zo vaak met elkaar omgaan, maar hij kent mij wel, en ik ken hem wel' Hij keek haar aan. "was ze sirieus dom? of deed ze het alleen maar omdat hij haar leuk moest gaan zitten?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:16:29 GMT 2
Terry knikte. 'nee, ik ken Bou niet. Misschien ooit gezien, maar daar blijft het dan ook wel bij. Sorry, hoe moest ik nou weten dat je niet van nature blond bent? Veel meisjes vinden eht een belediging als je dat vraagt.' Ze keek weg, beschaamd en verward. Hij was wel knap, maar erg aardig vond ze hem niet.
|
|