|
Post by ruka on Jul 22, 2007 21:00:46 GMT 2
'En jou broer is?' vroeg Reita rustig. 'Want die ken ik eerlijk gezecht niet'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 21:03:31 GMT 2
'dat zou goed kunnen,'lachte Terry. 'hij zit hier ook neit meer op school. Hij is inmiddels als tweeentwintig. Hij heeft ook neit mijn achternaam. Daniël Puretrial. Ik weet neit of je ooit van hem gehoord hebt? Als hij mijn broer neit was, dan zou hij perfect in mijn smaak vallen.' De gedachte aan iets met je broer was walgelijk, maar als je negeerde dat het haar broer was...
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 21:06:49 GMT 2
'O, okee. Nee ik ken hem niet, nooit van zijn naam gehoord. Het is een beetje een vies iets als je op je broer zou vallen' zei hij er rustig achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 27, 2007 19:45:26 GMT 2
Terry knikte lachend. 'Dat doe ik ook niet. Hij voelt veel te veel als mijn broer, zlefs al zijn we geen bloedverwanten. Ik zou nooit op hem kunnen vallen. Maar vallen op zijn soort jongens, ik weet dat het goed is. Ze zijn lief, brutaal, stoer, grappig en je kan ze vertrowuen. dat weet ik dankzij mijn broer.' Ze glimalchte trots.
|
|
|
Post by ruka on Jul 27, 2007 20:01:42 GMT 2
'Dat is dan al helemaal handig' hij moest lachen. 'Zullen we uit dit muffe hokje gaan? Uilen kunnen ons overal vinden' Hij keek uit het raam, over het gras, hij had gewoon zin om in het gras te liggen op dit moment.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 27, 2007 20:15:41 GMT 2
Terry knikte. 'Je hebt gelijk. Misschien dat het als uil hier wel uit te houden is, als je elk moment weg kan vleigen, maar wij hebben iets meer ruimte en frisse lucht nodig dan er door die kleine raampjes kan. Waar wil je heen?'
|
|
|
Post by ruka on Jul 27, 2007 20:42:30 GMT 2
'Ik weet het niet. Als het maar ergens is waar je rustig kan zitten... Het rozenperk misschien?' vroeg Reita en deed zijn neusband weer goed. Hij was op een of andere manier wel blij dat ze niet vroegen waarom hij dat had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 27, 2007 22:38:37 GMT 2
Terry knikte. 'Prima. Het is wel een mooie dag. Het zal daar nu wel lekker zijn.' Ze glimlachte en ging hem voor naar buiten. Ze keek even om, om zeker te weten dat hij haar volgde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 27, 2007 22:58:10 GMT 2
HIj liep rustig achter haar aan de deur door en volgde haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 13:21:41 GMT 2
(nieuwe topic in rozentuin?)
|
|