|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:40:57 GMT 2
'Kijk, ik ben Japans' Hij liep naar haar toe, en keek in haar ogen. 'Mijn ogen, mijn neus en mijn gezicht is heel anders dan de normale nederlandse mensen' hij lachtte flauwtjes. 'Oke, van dat neus moet je maar even wegdenken'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:42:50 GMT 2
Terry lachte. 'Okeej, dat is wel weer waar. Tot zover had i nog neit naar je gekeken.' Ze deed het nu wel, en wat ze zag beviel haar wel. Toch sloeg zijn persoonlijkheid haar nogal tegen eht verkeerde been. Ze draaide zich weer om. 'het was leuk je te ontmeoten. Misschien, zie ik je nog weleens. In welke afdeling zit je?'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:48:04 GMT 2
'Griff.., jij?' vroeg hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:54:36 GMT 2
Terry keek hem verbijsterd aan. 'jij een grif?' Ze schudde haar hoofd en produceerde een glimlach. 'ik ook.'Fijn, nou kom ik hem ook in de leerlingenkamer tegen... 'ik dacht echt dat je een Zwad was. Niet dat ik daar wat tegen heb hoor, mijn beste vriend is een Zwad...'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:06:01 GMT 2
'Waarom dacht je dat? Ben ik zo bot?' vroeg hij rustig, Oke, hij zag er best eng uit op sommige momenten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:07:37 GMT 2
Terry haadle haar schodeurs op. 'eigenlijk wel. Dag Tact, misschien dat ik je ooit weer terug vind. 'Je lijkt niet echt op een Grif. Die zijn meestal.. ehm.. anders.' Ze halde haar schodeurs op ehn keek naar hem op.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:26:35 GMT 2
'Anders..' mompelde Reita in zichzelf. 'Zoals? Aardiger bedoel je? Of ze doen minder matcho ofzo? Sorry maar ik doe niet echt matcho, vind ik' (Hunter: DAN MOET JE BIJ MIQUEL ZIJN:P)
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:31:50 GMT 2
Terry knikte, maar schudde tegelijk haar hoofd. 'Ik weet niet, Je bent zo.. afstandelijk. een beetje, afstotend. ik denk dat je heel geliefd kan zijn. Misschien ebn je dat ook wel, ik weet eht niet, maar zoals je tegen mij doet weet ik neit wat ik van je denken moet.'En toen was de tact verdwenen. Vind ik die ooit nog terug?
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:38:36 GMT 2
'Misschien omdat niemand het goede in mij wil zien, omdat ik een beetje anders ben' zei Reita rustig. Het was best vervelend als mensen zo reageerde op hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:43:13 GMT 2
Terry dacht even na. Had Shirie haar dat niet ook eens gezegd? 'Dan ben je bij mij aan eht verkeerde aders denk ik,'zei ze en ze schudde haar hofd. 'Een vriendin van mij houdt er wwel van als mesen adners zijn. Dat vind ze gewedig. Ik heb er wat moeite mee als ik neit weeet wat ik kan verwachten.'
|
|