|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:47:11 GMT 2
'Ben je bang voor mij?' vroeg Reita en moest even lachen. "wat een grap, ik doe nog geen kraai kwaad. Okee dat is ook niet waar want ik heb een kraai verfikt" dacht hij in zichzelf, hij had best veel moeite om zijn lach nu in te houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:49:35 GMT 2
(is dit na de leerlingen kamer? Okeej xD)
Terry keek hem verbijsterd aan. 'Echt? Wat smerig.. Dat zou Shirie wel leuk vinden! Ik denk dat jullie eht erg goed zouden kunnen vinden. Heb je haar weleens ontmoet? Ze is knap, en bruin, met lang bruin haar en meestal met spotieve kleding aan.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:56:07 GMT 2
'Wat is smerig?' vroeg Reita vragend aan Terry. 'Ik heb Shirie al ontmoet, ik weet niet wat ik van haar moet vinden, ik denk dat ze niet echt mijn typ is, geef mij maar gewoon een meisje dat ik is goed kan.....' hij hield gelijk zijn mond. 'Knuffelen' zei hij toen maar. "als ze is wist wat ik wou zeggen" dacht hij en hij moest weer lachen. Hij beet op zijn onderlip om zijn lach in te houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:58:28 GMT 2
Terry grijnsde. 'dan heb je aan haar juist een hele goeie. Ze is knuffelig e leif en spontaan en stoer en grappig...' Ze was neit an plan de negatieve dingen te noemen,als hij dat neit al wist. Ze wou haar vriendin wat dat betrof neit afvallen, zelfs niet al kon ze een enorme bitch zijn als het haar uitkwam. Daar ahd ze Joey neit eens voor nodig.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 22:03:52 GMT 2
'Nee geef mij maar iemand anders' zei Reita rustig. Hij keek naar zijn uil, pakte zijn toverstok en liet hem in de lucht zweven zonder spreuken, en het uiltje ging erop zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 22:07:36 GMT 2
'Zoals wie?' Terry was echt benieuwd op wat voor meisjes reita viel. Zou hij op meisjes al haar vallen? Vreemd genoeg hoopte ze dat, zelfs al voedle ze niks voor hem. Toch?
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 22:19:29 GMT 2
'Ik weet het niet, ze moeten kleiner zijn dan mij(1.72) Ze moeten aardig zijn, en best veel voor me over hebben, en ze moeten een mooi lichaam hebben. En het is ook wel fijn als ze in bed' Hij dacht snel na. 'Niet zo irritant zijn' waarom wou hij zich nou altijd verspreken op dat soort dingen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:35:02 GMT 2
Terry lachte. 'Ah, je hebt haar duidelijk al op een bepaalde manier ontmoet.' Ze grinnikte. 'ja, ze kan zo zijn als ze wil, maar ze is wel aardig hoor.' Ze bloosde even. 'Wat vind jij een mooi lichaam dan?'
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:38:54 GMT 2
'Gewoon, niet al te dik, niet super dun dan als ik weer is lomp bezig ben ik een van haar botten gelijk breek ofzoiets. En ja verder is het altijd wel verschillend, want soms val ik wel is op meisjes die normaal niet mijn typ zijn, maar zijn op dat moment te aantrekkelijk' Hij grijnsde even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:42:22 GMT 2
Terry lachte. 'Ken het. Helaas heb ik zelf wel een echte smaak, en het komt weinig voor dat ik op iets adners val. helaas, val ik wel op alles dat binnen mijn smaak valt en vak nog tegelijkertijd ook.' Ze bekeek zichzelf. 'ik ben niet dik of dun, toch? Shirie is dun. Maar wel sterk en gespierd...' Ze dacht na, nog steeds verbowuereerd door de keer dat ze samen gingen zwemmen en ze al haar ribben had kunnen tellen.
|
|