|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 18:39:51 GMT 2
"Ik heb Bou geloof ik een keer gezien, die blonde toch?" vroeg Tifa "En ik ken Hunter. Dat meisje ken ik niet maar als ze in schattige jurkjes loopt lijkt ze me aardig. Ik beoordeel mensen niet precies van uiterlijk maar soms kan ik het niet laten om een opmerking te maken" zelf droeg ze geen jurkjes, wel haar vriendin maar die zat nog niet op zweinstein.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:01:23 GMT 2
'Ja dit blonde, hij is wel stoer' zei Reita rustig. Een uil kwam binnengevlogen en gaf Reita een briefje. Een lach kwam op zijn gezicht. Hij pakte een veer en schreef op de achterkant van het briefje. Hij gaf het aan de uil. 'Uruha' was het enige wat hij zei, en de uil vloog weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:07:53 GMT 2
"Uruha?" vroeg Tifa nieuwsgierig. Iedere naam die ze niet kende en die ze anders vondt daar reageerde ze nieuwsgierig op. Deze naam klonk wel leuk vondt ze. "laat me raden..een vriend?" Ze keek de uil na en haalde toen haar schouders op. "Dat herrinert me aan Shinami, die moet ik nog een uil sturen"
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:31:37 GMT 2
'Ja, een vriend, hij is op school aangekomen. Hij is een beetje net als mij, maar dan iets aardiger tegen meisjes zeg maar' Hij lachtte even. Hij zei het omdat niet veel meisjes hem mochten. 'Shinami?' vroeg Reita nieuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:34:32 GMT 2
Tifa knikte "Shinami is mijn beste vriendin, ze was eerst blind. Iets aardiger tegen meisjes? Nou voor zover ik je nu ken ben je aardig" zei ze. Ze glimlachtte eventjes en keek weer uit het raam. Nog steeds was de lucht bezaait met sterren.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:38:54 GMT 2
'Hoe kan ze dan weer opeens zien?' vroeg Reita rustig. 'Ja, maar alleen kan ik bot uit de hoek komen, en dan worden de meeste meisjes alweer gelijk boos enzo. Uruha heeft dat niet' hij lachte even, hij deed zijn neusband goed, want hij voelde dat hij een beetje af begon te zakken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:40:53 GMT 2
"Voldermort" legde Tifa uit "Ze was vervloekt omdat haar ouders haar hadden beschermt. En pas geleden kreeg ze weer haar ziensveld terug. Ze weet niet waarom" Even grinnikte ze "Ach, hoe iemand is kan je niet veranderen toch?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:46:05 GMT 2
'Weet ik niet. En Uruha had ook met Voldemort te maken gehad. Hij is er door ontstaan zelfs' zei Reita, hij zuchtte, waarom had hij dat gezecht? "vanaf nu mond houden" sprak hij zichzelf in gedachten toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:50:25 GMT 2
Tifa knikte opnieuw, het moest lastig zijn voor de mensen die met hem te maken hebben gehad als je dat zelf niet had. "Ontstaan? is hij een kind van hem?" vroeg ze niet begrijpelijk.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:56:41 GMT 2
'Ik weet niet hoe je het kunt noemen, hij is uit een bot van hem ontstaan of zoiets. Ik weet het niet precies, het is heel ingewikkeld' Reita schudde zijn hoofd, het was iets met een bot, maar wat wist hij niet meer.
|
|