|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:57:48 GMT 2
"Lijkt me raar, maarja, dat is weer een vooroordeel van mij" zei Tifa. Ze ging weer zitten omdat haar benen pijn begonnen te doen. "En, hoe vindt je het hier eigenlijk?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 20:09:28 GMT 2
'Het is anders dan dat ik dacht. Ik dacht yes, er zal elke dag wel iets gebeuren voor vreemds, maar het viel opzich wel mee. Het is saaier dan ik dacht. Of bedoel je in deze toren?' vroeg hij Reita toen, als ze het over de toren had, had hij wel een goede blunder gemaakt.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 12:07:24 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd lachend "Nee, ik had het gewoon over de school zelf. Daar heb je wel gelijk in. Maar je hebt wel een rechtzaak gemist van Ryanne, er zijn wat leerlingen vervloekt. Er zijn zelfs duelen geweest en dooddoeners gevonden die een gevecht aangingen met elkaar" zei ze. Als korte samenvatting wat er was gebeurd.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 13:43:05 GMT 2
'O, okee, jammer, had ik best bij willen zijn' Hij dacht aan Hunter en Bou. Ze waren ook dooddoeners, maar wel tegen hun wil, Uhura was ook een dooddoener. 'En wie had de rechtzaak gewonnen?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:03:09 GMT 2
"Ryanne was veroordeeld tot azkaban" zei Tifa kort. Een heleboel zwadderaars waren woedend. "In welke afdeling zit je trouwens? Ik in Ravenklauw" Ze legde haar schriften weg die volbeklad waren met teksten en tekeningen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:12:53 GMT 2
'Ik zit in Griffoendor' zei hij met een lach. Uruha kwam de kamer binnen. 'Hallo' zei hij met een lach. 'Sorry dat het wat lang duurde maar ik moest even vluchten voor een leraar' Hij ging langs Reita zitten. 'Ssst dadelijk horen ze ons nog gek' zei hij en hij omhelsde Uruha even en ging toen weer normaal zitten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:19:03 GMT 2
"Voor welke leraar?" vroeg Tifa nieuwsgierig. "Jij moet Uruha wezen, ik ben Tifa" Even keek ze hem onderzoekend aan en vervolgde toen "Een leraar zoekt je niet echt bij middernacht in de astronomietoren of wel?" het risico om betrapt te worden wou ze niet echt meer meemaken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:21:40 GMT 2
'Weet ik niet, ik ben hier nog niet zo lang, hij had zwart vet haar, en een eng gezicht' Uruha moest even lachen. 'Nee, ik denk dat ze hier niet zo snel ons zullen zoeken' zei Reita rustig en keek even naar zijn vriend. "hij is ook onverbeterlijk" dacht hij in zichzelf. 'Ja ik ben Uruha, leuk je te ontmoeten'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:35:40 GMT 2
"Sneep dus, die loopt altijd nog rond te dwalen. Hij is degene die altijd nog even rondloopt" zei Tifa. "Gelukkig maar dat ze ons hier niet snel zullen zoeken want anders ben ik echt de pineut" Ze liet zich op een van de kussentjes vallen die ze een tijdje geleden tevoorschijn had getovert.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:36:44 GMT 2
'Hoezo? Ben je dan wel is eerder betrapt?' vroeg Uruha en ging op de knieën van Reita hangen.
|
|