|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 15:32:29 GMT 2
Tifa voelde de stof half "Het lijkt net zijde" ze liep zachtjes van de ene helft van de kamer naar de andere helft. "Wingarium leviosa" mompelde ze. Kleine blaadjes die nog in de kamer lagen begonnen door elkaar te vliegen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 15:38:13 GMT 2
Reita keek vragend naar waar het geluid vandaan kwam. 'Spreek nou geen spreuken uit slimmerd, dadelijk hebben ze het wel in de gaten dat we er zijn he' Uruha ging rechtop zitten en keek naar de rondvliegende blaadjes.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 15:43:21 GMT 2
"Owja, daar heb je gelijk in" zei Tifa. Ze hief de spreuk op en de blaadjes vlogen weer naar hun plaats. Toen deed ze de mantel af en gooide die over Reita heen. "Nu ben jij ontzichtbaar" grinnikte ze.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 16:09:56 GMT 2
'Ik heb zin om naar buiten te gaan' mompelde Uruha rustig en pakte de mantel van Reita af en legde het ergens anders neer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 18:51:11 GMT 2
"Dan ga je toch naar buiten? Ik wil uit dit muffe kamertje, ben het nu even zat" zei Tifa. Ze opende de deur op een kier en keek of er een leraar op de trap was. Meteen sloot ze de deur weer.
|
|
|
Post by ruka on Jul 26, 2007 13:08:20 GMT 2
'Komt er een leraar?' vroeg Uruha geschrokken en keek naar Tifa.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 26, 2007 17:06:55 GMT 2
"Soort van...het is een leraar, maar eentje die ik nog niet ken geloof ik, of ik hem heb nooit gezien of hij heeft ineens zijn uiterlijk verandert" antwoorde ze. Ze opende de deur niet meer voor het geval de leraar binnen zou komen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 26, 2007 17:42:46 GMT 2
'Hoe ziet hij eruit?' vroeg Reita en keek vragend naar Tifa.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 27, 2007 13:07:26 GMT 2
"Bruin achtige haren, het is donker! Ik zie amper hoe hij eruit ziet" even leek ze geschrokken te zijn van dat er een leraar kwam maar herstelde "Ik heb geen zin hierin" mompelde ze vervolgens.
|
|
|
Post by ruka on Jul 27, 2007 15:16:51 GMT 2
'Als het dwaaloog is heeft hij ons al lang gezien' mompelde Reita rustig. 'Maar als het sneep was had hij geen bruin haar, dus ik weet niet echt wie het is' Uruha keek naar Reita. 'Doe iets Reita, jij weet jezelf er altijd uit te redden'
|
|