|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:47:33 GMT 2
"Klinkt ingewikkeld, maar hoe weet je dat?' vroeg ze vriendelijk. Weer iets nieuws geleerd. Ze ging weer rechtop zitten en toverde een stoel tevoorschijn. De kussentjes waar ze op hat gezeten waren verdwenen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 21:23:51 GMT 2
'Uit een boek, van de verboden bibliotheek' zei Uruha en lachtte. Reita ging op zijn rug liggen en keek naar het plafond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 24, 2007 18:39:57 GMT 2
Tifa knikte "Verboden afdeling gok ik?" zei ze toen. "Reita, wat ben je ineens stil"[/b] Ze keek naar hem terwijl hij naar het plafond staarde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 24, 2007 18:42:37 GMT 2
'Zoiets kun je het noemen' zei Uruha lachend. 'Achja, ik weet niet zoveel te zeggen' Reita keek naar Uruha die op zijn borst was gaan liggen. Uruha was altijd heel close naar vrienden toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 24, 2007 18:56:53 GMT 2
"Vandaar, ach, ik weet niet echt een boeiend onderwerp" zei ze ten slotte. Even glimlachtte ze en keek weer uit het raam. Niet bepaald iets weten te zeggen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 24, 2007 20:51:58 GMT 2
'Wat zouden we moeten doen als ze ons vinden?' vroeg Uruha en keek van Reita naar Tifa.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 11:12:04 GMT 2
Tifa dacht na "Weet ik eigenlijk niet, er zijn genoeg donkere hoeken maar met lumos kunnen ze ons ook snel vinden. We kunnen de deur sluiten en verzegelen maar het risico op straf als ze ons vinden verminderd daardoor niet"
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 12:30:43 GMT 2
Reita keek op. 'Mensen, het maakt niet uit hoor als ze ons vinden, want ik heb een onzichtbaarheid mantel bij' zei hij rustig. Hij had geen zin om het eerder te zeggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 13:09:28 GMT 2
"Ontzichtbaarheidsmantel? Cool" zei Tifa met een glimlach. "Heb je er echt een? Er zijn er vrij weinig!" Ze toverde de stoel weg en alles wat een beetje vol rommel was. Haar schriften lagen nu gewoon weer in haar hutkoffer met de inkt en veer op haar nachtkastje.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 13:21:53 GMT 2
'Tuurlijk' zei Reita rustig. Hij toverde zijn ontzichtbaarheidsmantel te voorschijn. 'Tadaa' zei hij met een lach. Uruha moest lachen 'geweldig' Reita toverde de ontzichtbaarheidsmantel over Tifa heen, en je kon haar nu niet meer zien.
|
|