|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:45:33 GMT 2
Tifa knikte "Jep, maar 2x hier en dat wil ik niet nog eens meemaken, en sneep is nogal hard voor griffoendor" legde ze uit. "Zwadderich krijgt punten als ze iemand hebben vervloekt, maar aftrek van andere afdelingshooften"
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:58:09 GMT 2
'Ja dat klopt, het is wel een irritante vet' zei Reita lachend. 'O, grappig, ik vond hem er alleen eng uitzien, maar volgens mij is het best een eenzame gozer. Misschien moet je hem een vrouw geven' zei Uruha die hem maar even had gezien.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:03:54 GMT 2
"Als hij dat zelf wilt" zei Tifa grinnikend "Eentje met lange zwarte haren, rond zijn leeftijd en ze moet een hekel hebben aan..aan wat eigenlijk?" Ze dacht na. Een vrouw voor sneep. Nouja, ze moest in ieder geval van toverdranken houden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:18:43 GMT 2
'Nou, meestal word je zo wel kill zonder liefde' zei Reita rustig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:20:57 GMT 2
Tifa knikte "Daar heb je gelijk in, mischien moeten we iemand voor hem vinden?" zei ze met een glimlach. Wel een goed idee, dan zou hij mischien vriendelijker worden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:26:04 GMT 2
'Ja, maar wie wil je nu aan hem geven?' zei Reita en dacht na. 'We kunnen ook gewoon iemand maken' zei Uruha die ook diep in gedachte was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:30:52 GMT 2
"Iemand maken? Hoe dan?" vroeg Tifa nu nieuwsgierig. Ze had nooit gehoord van 'iemand maken' Dus was ze vrijwel benieuwd.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:36:02 GMT 2
'Nou, met een bot' mompelde Uruha, hij had niet in de gaten dat het heel vaag klonk, en dat het normaal ook niet zou kunnen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:37:53 GMT 2
Tifa zei even niks meer en dacht na "Kun je dat bot dan uitgroeien tot een mens met elk eigenschap en uiterlijk dat je wilt?" mischien moest ze het niet vragen en niemand zoeken voor Sneep.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:39:16 GMT 2
'Nee, het licht eraan welke eigenschappen je het wil geven, dan zou je het moeten mengen met een toverdrank, die eigenschappen kan geven' Uruha keek naar de sterren.
|
|