|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 15:06:12 GMT 2
Uiteindelijk had Tifa zich teruggetrokken naar de astronomie toren. Het was nacht dus de kans dat er niemand was, was groot. Ze liep naar binnen toe en inderdaad, er was niemand. Langzaam ging ze zitten en keek naar de lucht, terwijl ze zachtjes begon te zingen. De tekst was een vertaling van een japans tekst.
"I want to live in a world of peace, without conflict like the one i've seen in my dreams. I just can't keep it inside, i've gotta say wat i wanna say. The bus stop at twillight, on the way home. Saying Bye Bye Bye to the sad backs of others. Your face doesn't show you fighting pose, A world like the one i've seen in my dreams. without the conflict, daily peace. But in reality, i sometimes worry about love and the day to day grind."
Het was een vrij rustig nummer, met af en toe snelle stukken erin. Opnieuw keek ze uit het raam, dit keer niet meer zingend. Eventjes glimlachtte ze. Hier voelde ze zich vrij maar ook alleen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 14:39:43 GMT 2
Reita hoorde zacht iemand zingen. Hij keek naar waar het vandaan kwam en hij liep naar de deur waar hij het hoorde. Hij maakte het rustig open, en toen ze klaar was ging hij langs haar zitten. 'Zit je ergens mee?' vroeg hij rustig en keek recht vooruit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 15:48:14 GMT 2
Tifa keek meteen op toen ze iemand hoorde. Een jongen die ze niet kende was degene die ze zag. Kort schudde ze haar hoofd "Ik zit nergens mee,ik zing gewoon graag over van alles" legde ze toen uit. "Ik ben Tifa, wie ben jij?" vroeg ze vervolgens omdat ze hem niet kende.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:09:58 GMT 2
'Reita' zei hij rustig. 'Mooie stem, doet me denken aan een vriend van me' Hij keek naar een ster, en keek toen weer naar de grond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 16:12:38 GMT 2
"Welke vriend? Mischien ken ik hem.." als hij nog leeft? dacht ze erachteraan. Ze keek van Reita weer naar het raam. Toen kwam ze uit haar ongemakkelijke houding op de grond. Even rekte ze zich uit. Ze had er een uur of 2 stil gezeten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:18:33 GMT 2
'O, Ruki, die kan ook goed zingen' Reita keek op. 'Ik weet niet of je hem kent, hij zit hier niet op zweinstijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 16:21:49 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Nee, die ken ik inderdaad niet" zei ze toen. Even glimlachtte ze. "En waarom ben je hier? Ook voor de rust?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:23:59 GMT 2
'Ja, ik houd van rust, en hoe zeg je dat, die neusband begint ook aardig te jeuken soms' hij knipoogde even. 'Nee hij zit wel fijn, maar niet voor ook nog een nacht erbij' Reita lachte en schudde even zijn hoofd. "wat kan ik toch soms kwatsen" dacht hij onbegrijpelijk in zichzelf.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 16:31:18 GMT 2
Even grinnikte Tifa "Wel een leuke stijl, je ziet hier bijna altijd jongens die gewoon zijn. Tenzij je Tom en Bill kent, die zijn ook anders. Maar verder ken ik weinig jongens hier" zei ze. Bill droeg nagellak en make-up en Tom altijd grote wijde kleding.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:34:18 GMT 2
'Geloof me, er zijn er wel meer, Bou en Kanon, die zul je dan denk ik niet kennen, maar die zijn ook anders, die lijken meer op mij. En nog een zo'n meisje wat ik rond heb zien lopen, in schattige jurkjes enzo, maar die ken ik verder niet' Hij dacht even na. 'En twee vrienden van mij komen ook nog op school, dus ja, die zijn ook niet honderd. En ik vind het saai om te dragen wat iedereen heeft' zei hij rustig.
|
|