|
Post by Merel on Jan 24, 2008 17:54:40 GMT 2
Thobias grinnikte. "Ja maar een Tarzan zonder Jane.. Dan is Tarzan ook helemaal niemand." Zei hij grijnzend en keek naar haar, ze was toch eigenlijk wel erg mooi..
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 18:12:00 GMT 2
Saluka glimlachte lief. "Dan ben ik toch nog wel Jane he? Anders dan ben ik hier dus wel weg." Ze keek zo zielig als ze kon en probeerde niet in de lach te schieten.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 18:16:25 GMT 2
Thobias grijnsde. "Tuurlijk, jij bent de enige echte Jane.. Een betere Jane kan een Tarzan zich neit wensen." Zei Thobias met een knipoog. Hij vond het nogsteeds wel wat bijzonder zo, maar eigenlijk ook wel weer heel grappig.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 18:26:00 GMT 2
Saluka glimlachte weer vrolijk. "Gelukkig! IK was even bang dat je me beu was als Jane." Ze ging in kleermakerszit zitten en keek even naar buiten. Ze neuriede zachtjes het deuntje van Tarzan en jane en grijnste toen naar Thobias.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 18:29:26 GMT 2
Het Liedje dat Saluka neuride kwam Thobias ergens vaag van bekend voor. Hij kende de Film Tarzan en Jane maar half. "Waarvan is dat nummer? Het komt me ergens bekend van voor.." Vroeg hij en keek haar aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 19:47:44 GMT 2
Saluka lachte. "Je mag raden, oh dappere tarzan. Wat voor een liedje zou ik neurieen als we het de hele tijd over Tarzan en Jane hebben?" Zei ze mysterieus.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 12:08:30 GMT 2
Thobias dacht even na en grinnikte toen. "Laat me raden geliefde Jane.. Dat nummer is van Tarzan en Jane?" Zei hij terwijl hij opstond en even op de bank ging staan om wat te zoeken wat boven in het rek lag.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:21:17 GMT 2
Saluka knikte lachend, maar keek hem toen verbaasd aan. "Wat doe je nou allemaal weer? Wil je aan het rek gaan slingeren ofzo?" Bij de laatste vraag schoot ze in de lach doordat ze het voor zich zag.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:51:31 GMT 2
Toen Thobias de tweede vraag hoorde liet hij bijna zijn gitaar vallen die hij aan het pakken was omdat hij zo in de lach schoot. Hij wist hem nog net op te vangen. "Nee gekkie.. Zo gestoord ben ik nou ook weer niet.. Ik wou dat nummer even spelen, als ik het me tenminste nog herinner." Zei hij nog steeds lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 21:15:49 GMT 2
Saluka keek eerst even beschaamd, maar moest toen lachen. "Ow, sorry. Het was wel een leuk idee geweest... een leuke gedachte eerder." Ze ging rechtzitten en glimlachte. "Ik heb je nog niet echt horen spelen he."
|
|