|
Post by Merel on Feb 25, 2008 16:09:48 GMT 2
"Ik zeg ook niet dat ik het wil weten." ZEi hij met een knipoog. Rustig bleef hij doorspelen, dat was eigenlijk meer automatisch. "Is goed. Ik hoor wel van je wanneer je iets in je hoofd heb.. Ik kan altijd wel. "Voor jou wel ja. Dacht hij er met een glimlach achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 25, 2008 22:05:04 GMT 2
Saluka trok een been op tot haar voet op de bank stond. Ze sloeg een arm erom heen en keek geintereseerd naar Thobias. "Hoe lang speel je eigenlijk al? Gitaar bedoel ik he. Het lijkt haast wel of je de gitaar pakte zodra je geboren was."
|
|
|
Post by Merel on Feb 26, 2008 0:27:49 GMT 2
Thobias dacht na. Eigenlijk wist hij het niet precies.. "Geen idee.. Jaar of 8? Al heel lang in iedergeval.. Misschien zelfs wel langer.." ZEi hij toen hij er overna dacht. "Heb je nog een voorkeur voor een liedje? Of een leuk liedje die je wil horen..?" Vroeg hij toen glimlachend aan haar.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 26, 2008 17:18:26 GMT 2
Saluka glimlahte en schudde haar hoofd. "Nou ja, zat ik er toch niet ver naast. Nee, ik vind alles mooi wat je speelt.... Wat ik nu gehoort heb vind ik allemaal mooi." Ze verbeterde zichzelf snel en wende haar ogen even af.
|
|
|
Post by Merel on Mar 13, 2008 22:56:00 GMT 2
Thobias glimlachte en begon toen aan een nummer die nieuw was. Hij en zijn band zouden deze binnenkort wat meer gaan oefenen, zodat ze deze op hun volgende album (als tovenaars dat hebben XD) konden zetten. Hij keek nog even glimlachend naar haar en toen weer even naar zijn gitaar.. Zo geweldig goed kende hij dit nummer nou ook weer niet..
|
|
|
Post by Madjic on Mar 13, 2008 23:21:52 GMT 2
Saluka keek naar Thobias en glimlachte. "Klinkt goed, deze heb ik nog nooit gehoort." Ze sprak zacht om hem niet te storen, ze wist niet eens of hij haar wel hoorde boven zijn gitaarspel uit. Ze dacht dat ze gewoon naar hem keek, maar toen beseft ineens dat ze zo'n beetje naar hem staarde.
|
|
|
Post by Merel on Mar 14, 2008 15:30:44 GMT 2
"Kan heel goed kloppen." Zei hij en stopte halverwegen.. Hij was het volgende stukje even kwijt. Hij keek glimlachend naar haar. "Hij is net nieuw.. Dus ik ken hem eigenlijk nog maar half.. Dus je bent de eerste die hem hoort." Zei hij en besloot nog even niet door te spelen.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 15, 2008 17:29:36 GMT 2
"Ik voel me vereerd." Zei Saluka nogsteeds zacht, al wist ze niet waarom. "Heyt klinkt alsnog goed en dan al zeker als je hem maar half kent, ik ben onder de indruk."
|
|
|
Post by Merel on Mar 15, 2008 21:55:40 GMT 2
Thobias glimlachte. "Bedankt.. Als je het echt leuk vind, mag je wel eens naar een concert komen, als we die binnenkort weer eens geven.." Zei Hij glimlachend en speelde ondertussen een van de bekende nummers van de band.. Al was het natuurlijk neit zeker of ze het nummer kende..
|
|
|
Post by Madjic on Mar 15, 2008 23:33:09 GMT 2
In de vakantie was ze samen met Puck vanalles gaan opzoeken over Thobias zijn band had nummer beluisterd. Haar broer had haar dan wel uitgelachen dat ze deed, maar ze vond dat het de moeite waard was. Ze vond de muziek goed en de jongen leuk, dus dan was het dubbel de moeite waard. Ze glimlachte en knikte. "Waarschuw me, dan zal ik vooraan staan." Ze glimlachte toen ze het nummer herkende. (*Tikt* Jij nog bij meer dat idee van Thobias maken? )
|
|