|
Post by Merel on Jan 23, 2008 23:49:16 GMT 2
Af een toe een hobbel. Het was te merken. Thobias liep over de gang en probeerde een plek te zoeken om te gaan zitten. Maar bij elke hobbel moest zich ergens aanvast grijpen aangezien hij anders languit op de grond lag. En of dat nou zo prettig was.. Langzaam aan kwam hij toch vooruit.
Toen hij einderlijk een lege coupé had gevonden dumpte hij zijn koffer in het rek erboven. Opzich wel balen dat de vakantie af was gelopen. Vakanties bleven chill. Met een zucht ging hij bij het raam zitten en keek nietsziend naar buiten, en nadenkend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 23:55:46 GMT 2
Met vrolijke sprongetjes hobbelde Saluka door de gang. Ze was eigenlijk opzoek naar Roc of Ty, maar deze waren zoals gewoonlijk weer eens nergens te vinden. Maar dat maakte haar niet minder vrolijk. "Oe vrij." Meende ze te zien en keek door het raampje. Toen ze THobias zag zitten grijnste. "Nog veel beter dan vrij." Ze klopte eerst netjes en opende toen. "heeey! Kan ik erbij komen zitten?"
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 12:48:38 GMT 2
Thobias keek op toen hij iemand hoorde kloppen. Hij kreeg een brede grijns op zijn gezicht toen hij Saluka zag. "Jij altijd.." Zei hij grijnzend en stond op. "Zal ik je koffer even in het rek zetten?" Vroeg hij glimlachend en keek naar haar. Door een hobbel, wiebelde de train wat en Thobias stond heel even te wankelen. Zo heel geweldig was zijn evenwicht nou ook niet altijd..
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 16:39:45 GMT 2
Saluka grinnikte. "Als je me helpt ben ik je al eeuwig dankbaar." Zei ze en tilde hjaar koffer een beetje op. "En hoe was je vakantie eigenlijk?" Vroeg ze bij gebrek aan gesprekstof.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 16:42:59 GMT 2
Thobias grijnsde en hees, met toch wel wat moeite, haar koffer op en dumpte deze ook in het rek boven hun. "Mijne? Ja leuk hoor, lekker geen school.. Maar niet veel bijzonders gedaan." Zei hij en bood haar een plek aan en ging zelf ook zitten. "En jij? Hoe was jou vakantie?"
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 16:53:29 GMT 2
"Beetje hetzelfde zo te horen. Ben heerlijk ondergegooit met sneeuwballen door mijn broers, dus ik miste Tarzan een beetje." Zei ze grijnzend toen ze was gaan zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 17:04:46 GMT 2
Thobias grinnikte. "Het is ook wel wat koud om aan een liaan in een boxer achtig ding aan te komen zwaaien nietwaar?" Zei hij erop terug en grinnikte bij het beeld dat in hem opkwam.. "Maar je hebt het wel heelhuids overleefd?"
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 17:13:51 GMT 2
Saluka lachte. "Ja ok, vooruit dan maar. Het is een geldig excus." Grinnikte ze en wilde al bijna een aplaus voor die opmerking. "Met een paar blauweplekken, maar verder heb ik niets. Ik vind het wel jammer weer naar school te moeten op zich."
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 17:22:13 GMT 2
Thobias grinnikte. "Nou ik weet neit of jij het voor je ziet.. Maar het lijkt mij toch echt onmogelijk." Zei hij en keek naar haar. "Gelukkig, anders had ik toch moeten komen aanzwaaien." Hij ging met zijn hand door zijn haar, keek even naar buiten en toen weer naar haar. "Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel weer gezellig."
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 17:49:30 GMT 2
"Ja, dat klopt. Maar ik zal mijn broers missen." Zei ze nadenkent. "Maar aan de andere kant kan ik echt niet zonder mijn Tarzan, dus dat is dan een afweging he."
|
|