|
Post by Merel on Mar 16, 2008 20:41:55 GMT 2
Thobias zijn grijns werd breeder. Eigenlijk was hij heel erg blij dat ze er zo enthousiast over was. "Ik zorg er wel voor dat je gemakkelijk vooraan kan staan." Zei hij grijnzend en met een soort van knipoog.. Hij ging door met het nummer dat eigenlijk helemaal automatisch ging verder. Hij hoefde er amper overna te denken. [ owja XD *gaat maken*]
|
|
|
Post by Madjic on Mar 16, 2008 23:16:38 GMT 2
Saluka lachte vrolijk en keek met glinsterende pretogen naar Thobias. "Ow cool! Dan kan ik zeggen dat in connecties heb van binnen af." Ze zag er nu al naar uit, ookal wist ze niet eens waarneer of waar. Maar ze wist al wel dat het vast ontzettend leuk zou worden en echt iets om naar uit te kijken.
|
|
|
Post by Merel on Mar 16, 2008 23:19:53 GMT 2
Thobias lachte. "Ja dat zeker.. Je krijgt een mooi plekje.. Ik zou het er even met de jongens over hebben.. Ook wanneer we weer eens op gaan treden." Zei hij met een grijns. Nog een extra reden waarom hij ineens weer uitzag naar een volgend concert. HEt was altijd leuk, maar nu was het toch wat extra's. [gemaakt : 10 Beautiful things about you. [Saluka&Thobias], bij het meer ]
|
|
|
Post by Madjic on Mar 17, 2008 20:14:42 GMT 2
"DOe maar snel, anders ga ik aan je hoofd zeuren. En straks vind je me dan nog vervelend en dat wil ik niet." Zei ze poeslief en glimlachte. Al meende ze het wel. Ze zou absoluut niet willen dat hij haar vervelend of irritant vond, of wat dan ook in die richting. Ze wilde gewoon dat haar aardig vond of... Saluka grijnste even en keek een seconde naar buiten voor ze weer naar Thobias jkeek. (Me know ik heb zelfs al gepost)
|
|
|
Post by Merel on Apr 13, 2008 23:54:31 GMT 2
Thobias grinnikte en sloeg enkele snaren van zijn gitaar aan om vervolgens weer te stoppen. "Tja ik heb geen idee wanneer.. Maar het komt snel hoor.. Dus wees gerust." Zei hij grinnikend. En dat zeuren, dacht hij, zou vast nog wel mee vallen.. Aangezien hij eigenlijk behoorlijk wat gezeur gewend was.. En eigenlijk, kon Saluka erg weinig fout doen in zijn ogen..
|
|
|
Post by Madjic on Apr 14, 2008 14:48:11 GMT 2
Een lachje ontsnapte uit Salukas mond. ''Ik heb alle vertrouwen in je hoor." Grinnikte ze. "Ben gewoon ontzettend nieuwsgierig en ben eigenlijk nog nooit naar een echt concert geweest, dus een dubbel zo leuke ervaring lijkt me zo." 'Of misschien wel meer...' Dacht ze en besefte dat ze zich eigenlijk niet echt voor zich kon zien hoe het concert zou zijn.
|
|
|
Post by Merel on Apr 14, 2008 15:24:04 GMT 2
Thobias grinnikte. "Ben blij te horen dat je alle vertrouwen in me hebt.. Maar je kunt maar beter vertrouwen hebben in diegene die alles regelen.. En dat ben ik niet." Zei hij grijnzend. Weer sloeg hij een paar snaren aan en keek vervolgens weer glimlachend naar haar. "Tja.. Het.. Ken je dreuzel concerten?" Vroeg hij toen eerst maar.. Ze waren toch wel verschillend van elkaar.. Maar ook enigsinds vergelijk baar..
|
|
|
Post by Madjic on Apr 14, 2008 16:02:53 GMT 2
"Ja, maar ik neem aan dat jullie dat persoon hebben toegewezen dat hij het moet doen, dus dan doe je het indirect toch." Zei ze lachend. Na de volgende vraag schudde ze haar hoofd. "Niet echt. Nou ja, eentje. Mijn broer had me een keer meegenomen naar een concert in een of ander kraakpand. Maar dat was geen echt concert te noemen denk ik."
|
|
|
Post by Merel on Apr 14, 2008 16:51:50 GMT 2
Thobias lachte. "Slimme meid zeg." Zei hij grijnzend terwijl hij er zelf eigenlijk amper over na had gedacht. Niet dat hij zich daar heel veel mee bemoeide. "Nouja, dan wordt dit je eerste echte concert.. Want ik denk dat je dat niet met een echt concert kunt vergelijken..."[/b Zei hij bedenkelijk en knipoogde vervolgens naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 14, 2008 16:58:19 GMT 2
Saluka grijnste breed. "He, verdorrie. Ik deed nog zo mijn best om heel dom te lijken, heb ik dat ook weer verpest." Zei ze plagend en stak haar tong uit. "Precies, dus ik vind het wel heel erg leuk. Dat ik de band persoonlijk ken, nou ja een van hen dan, laat ik maar even achterwege."
|
|