|
Post by Merel on Feb 3, 2008 17:27:45 GMT 2
Thobias glimlachte. "Maar over het algemeen.. Anders kijk ik of ik een van die ken.." Zei hij en dacht na terwijl hij een ritme begon te spelen waarvan hij niet helemaal zeker was of het de goede was.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 0:19:04 GMT 2
Saluka knike. "Ja, ik geloof dat er ook een is... zo ongeveer." Ze lachte vrolijk. "Sorry, ik vind dit echt heel erg leuk. Niet echt een alledaagse treinreis zeg maar."
|
|
|
Post by Merel on Feb 10, 2008 0:17:58 GMT 2
Thobias glimlachte. "Nee inderdaad. En dat jij er bent maakt het alleen nog maar leuker." Zei hij terwijl hij snel weer naar zijn gitaar keek. Het was er echter uit voordat hij het echt door had gehad.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 10, 2008 14:52:44 GMT 2
Saluka keek Thobias verrast aan, maar met een vrolijke blik in haar ogen. "Ik moet zeggen dat ik het ook veel gezelliger vind om bij jou te zijn dan bij die gekken waar ik in eerste instantie naar zocht."
|
|
|
Post by Merel on Feb 13, 2008 22:40:27 GMT 2
Thobias glimlachte en keek haar even aan, om vervolgens weer snel naar zijn gitaar te kijken en verder te spelen. Hij was hier zo niet goed in, vond hij zelf dan. Toch deed het hem veel dat te horen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 14, 2008 20:45:50 GMT 2
Saluka grinnikte en keek toen naar buiten. "Ik ben wel benieuwd wat er dit schooljaar verder allemaal gaat gebeuren. Het zal wel niet rustig blijven, dat blijft het nooit." Zei ze terwijl ze een beetje dromerig naar het voorbij razende landschap keek.
|
|
|
Post by Merel on Feb 20, 2008 23:00:06 GMT 2
Thobias glimlachte en speelde ondertussen een rustig deuntje. "Het is altijd afwachten wat het schooljaar brengt.." zei hij met een glimlach en keek ook even uit het raam. Weer even naar Saluka en toen weer naar zijn gitaar.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 13:51:14 GMT 2
"Kan me niet voorstellen dat het niet leuk word." Mompelde ze zacht. Ze keek naar de helderrode bloemen en toen daar de steeds donker wordende wolken. "Ik vind dat we dit jaar nog iets moeten gaan doen. Weer iets drinken, zwemmen of zo iets in iedegeval." Zei ze toen ze Thobias weer aankeek.
|
|
|
Post by Merel on Feb 22, 2008 17:56:22 GMT 2
Thobias lachte. "Nee het wordt zeker weten wel leuk.. De vraag is.. Wat gebeurt er nog méér in zo'n jaar? Dát is de vraag." Zei hij met een glimlach. Hij zette een iets sneller nummer in. "Ja top idee.. Al ken ik hier niet zo veel plekken.. Als jij iets leuks weet, ik ga met je mee." Zei hij en keek haar glimlachend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 0:44:36 GMT 2
"Ik wil nog niet weten wat er gaat gebeuren. Het leven word zo saai als je alles al weet voor het gebeurt!" Lachte Saluka vrolijk. "Tja, daar zeg je me wat. Ik informeer wel bij wat mensen of ze iets weten, of misschien bedenken we zelf wel wat. Het komt er hoe dan ook wel van, want ik hou je hieraan!" Zei ze met een knipoog.
|
|