|
Post by Merel on Apr 14, 2008 21:32:02 GMT 2
Thobias lachte. "Jij en dom? Dat past volgens mij totaal niet samen hoor.." Zei hij grijnzend. Ze zag er totaal neit dom uit.. Ookal wist hij dat het maar een grapje was. "Nou je hoort het zo snel mogelijk.. Zodra ik het weet en ik het met iedereen heb overlegd." ZEi hij met een knipoog en zette vervolgens weer een van de nummers in met z'n gitaar.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 15, 2008 12:04:35 GMT 2
"Ik kan best dom doen... dat zeg mijn broer tenminste." Zei ze lachend. Wantr ze nam nooit serieus wat Bato haar allemaal vertelde, want meestal was het toch onzin. "Maar ja, je zal me beter moeten leren kennen om daar achter zien te komen he." Zei ze wat uitdagend.
|
|
|
Post by Merel on Apr 23, 2008 21:19:37 GMT 2
"Mmm.. Als hij dat zegt, denk ik dat je niet al te veel naar hem moet luisteren.. Want dom past volgens mij totaal neit bij je." Zei hij naar wat hij oprecht dacht. Hij speelde verder terwijl hij erover na dacht. Nee hij vond het echt niks voor haar. Vervolgens grijnsde hij naar haar. "Oké ik dnek niet dat ik daar zo veel problemen mee heb!"
|
|
|
Post by Madjic on Apr 23, 2008 21:34:44 GMT 2
"Goed ingeschat." Zei ze wat onder de indruk en schudde haar hoofd. "Naar hem luister ik eigenlijk nooit. Tenzij hij me vertelt wat we die avond gaat eten of als hij zegt dat hij weggaat. Vooral die laatste is positief, dan vier ik meestal feest." Ze keek hem grijnzend aan. "Echt waar? Ow dan stel ik zeker voor om nog eens iets te gaan doen. Weer een nieuw avontuur op hogwart, alla Tarzan en Jane."
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2008 21:12:17 GMT 2
Thobias grijnsde. "Leuk feestje bouwen.. Zegt hij soms dus blijkbaar nog nuttige dingen." Zei hij met een glimlach. Hij staarde haar even aan, zonder dat hij het zelf echt doorhad. Snel wende hij zijn blik af en grijnsde. "Ja hoor is een goed idee. Weetje nog een leuk plekje om op Tarzan en Jane uit te hangen?" Vroeg hij glimlachend terwijl hij naar zijn gitaar keek, omniet rood te worden.
|
|
|
Post by Madjic on May 12, 2008 23:17:51 GMT 2
"Ach ja, heel soms. Maar meestal is het fijner als hij gewoon zijn mond dicht houd." Het viel Saluka wel op dat hij even staarde, maar reageerde er enkel op door een zachtje lachje en een beetje kleurende wangen. "Nou dat nog niet, maar er schiet me vast welw at te binnen. Zoiets als snachts he verboden bos in te gaan ofzo." Zei ze. Ze weerstand de drang om ergens aan te gaan frunniken en het verlegen meisje uit te gangen.
|
|