|
Post by Merel on Jan 31, 2008 22:45:46 GMT 2
"Zie je het al voor je dat ik die trein door slinger? Dat gaat nooit zonder ongelukken." Zei hij grinnikend. "Nee klopt.. Dus speciaal voor jou.." Zei hij terwijl hij ging zitten en zijn tas open ritste om zijn gitaar eruit te halen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 1, 2008 17:53:02 GMT 2
"JKa natuurlijk zie ik dat voor me! Maar lieverd, Tarzan voorzaakt nooit ongelukken, dus jkij ook niet!" Zei ze zelfverzekerd en klapte in haar houden. "Ow vet, een prive concert."
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 18:20:34 GMT 2
"Geloof me, wel als ik via de bagagerekken van de trein door alle wagons heen moet slingeren." Zei hij met een knipoog. Hij pakte zijn gitaar beet en sloeg wat snaren aan. "Zing jij dan? Want ik ken de tekst niet.. Wel de melodie.." Zei hij terwijl hij begon te spelen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 0:27:05 GMT 2
Saluka schudde haastig haar hoofd. "No way, ik ben geen zangeres, maar eerder een danseres hoor! Doe maar het deuntje, het gaat mij erom om je eens een keer te horen spelen. Maar me niet eens zo zeer uit wat je speelt."
|
|
|
Post by Merel on Feb 2, 2008 23:17:29 GMT 2
"Echt niet? Maar je kan vast prachtig zingen!" Zei Thobias nog eens om haar over te halen maar vervolgens begon hij het deuntje die hij bij Tarzan in gedachte had. Hij keek even naar Saluka of hij het goede deuntje had.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 23:34:34 GMT 2
Saluka grinnikte maar schudde haar hoofd, ze was dus echt niet van plan te zingen, hoe lief hij haar ook aan zou kijken. Al neuriede ze wel heel zachtjes mee en knikte hem toe dat hij het goede nummer speelde.
|
|
|
Post by Merel on Feb 2, 2008 23:47:38 GMT 2
Zacht neuriede Thobias het deuntje ook mee. Hij vond het opzich een heel leuk nummer om te spelen. "En als ik er nou iets anders doorheen speel?" Zei hij glimlachend. Hij bleef hetzelfde deuntje spelen en speelde er iets andere akkorden bij.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 23:57:32 GMT 2
Saluka grinnikte. "Dan heb je nieuw nummer bedacht." Ze bewoog met haar bovenlichaam een beetje mee met de muziek.
|
|
|
Post by Merel on Feb 3, 2008 16:15:15 GMT 2
"Tja, das mijn vak." Zei hij met een knipoog en speelde toen weer de orginele versie van Tarzan.. "Heeft Tarzan eigenlijk maar een nummer? Of zijn het er meerdere?" Vroeg hij aangezien Saluka dat vast wel zou weten.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 3, 2008 17:14:17 GMT 2
Saluka dahct even na. "Ja, van een tekenfilm wel. Euh... Son of man... Two worlds. Maar verder heeft heeft Tarzan zelf geen nummers."
|
|