|
Post by ruka on Feb 29, 2008 0:14:38 GMT 2
"Uruha, alsjeblieft" Twee bruine ogen keken in de ogen van een jongen die tegen een boom aan stond. "Dat kan niet Kanon, waarom moet ik dit doen?" Een zucht streelde de lippen van de jongen die op de grond zat. "Omdat ik anders dood zal gaan" Hij zei het maar gewoon, en keek naar Uruha die een klein schokje kreeg. Hij liep naar Hunter toe en ging erbij zitten. Kanon pakte de hand van Uruha en sneed er een snee in, dat deed hij precies hetzelfde bij zichzelf en legde de wonden tegen elkaar. "Iaska, fiestrala, tritara, kiaski" Uruha kreeg een paar seconde geen adem meer en viel op de grond. "Uruha" kon de jongen nog net uitbrengen en viel toen zelf ook.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 5, 2008 1:00:13 GMT 2
Een eekhoorn ging rechtovereind zitten, hij bleef doodstil zitten eveneens als de jongen achter hem. De jongen fronste zijn wenkbrauwen en keek even over zijn schouder. "Wat is er Will?" June kwam achter William en de eekhoorn aanrennen en was wat verbaasd dat hij nu ineens stil stond. William keek weer voor zich en schudde zijn hoofd. "Ik weet het niet. Ik hoorde wat." Mompelde hij. TOen hij nog een stap zette bewoog de eekhoorn ook en sprintte op het geluid af dat hij gehoort had. Het kleine diertje bleef bij de twee lichamen van de jongens staan en snuffelde er wat aan. June en William rende onmiddelijk achter Dafd aan, ze verwachtte wel dat het diertje het beter had gehoort dan William. June schrok zich een ongeluk toen ze de lichamen zag en knielde snel bij hen neer. "Wat is er gebeurd?"Vroeg ze toen ze even Uruha met haar ogen onderzocht.
|
|
|
Post by ruka on Apr 6, 2008 23:12:32 GMT 2
Uruha deed vermoeid zijn ogen open en had een raar gevoel in zijn lichaam, alsof er iets in zijn bloed zat wat ijskoud was en warm tegelijk. Hij glimlachte een beetje duf. "Ik heb het overleefd" mompelde hij en keek naar June. "Er was iets engs" mompelde hij toen maar, hij ging niet vertellen dat hij nu een nieuw deel van kracht had gekregen. Hij kroop naar Hunter en schudde aan zijn schouders. "Kanon" mompelde hij en aaide wat haar voor zijn gezicht weg. Toen hij opeens begon te hoesten glimlachte hij. "Iets had ons aangevallen en bewusteloos geslagen. We wisten ook niet wat hij wou" loog Uruha snel.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 6, 2008 23:19:16 GMT 2
June en WIlliam wisselde even een blik van verstandhouding toen ze Hunter zagen. Beide wisten maar dondersgoed wie dat was. "Gaat het nu wel." Ging June echter ongehindert verder en bleef beide jongens bezorgd aankijken. Ze wist niet of ze hen moest geloven. In het bos waren nou eenmaal wezens die dit als hun gebied beschouwwde, maar die zouden hen niet heelhuids hier hebben laten liggen.
|
|
|
Post by ruka on Apr 6, 2008 23:26:53 GMT 2
Uruha glimlachte naar June en William waardoor zijn scheve tandjes te zien waren. Hij knikte "Het gaat echt goed" Hij ging op zijn knieën zitten en boog een klein stukje zoals normaal was in Japan. Hij keek weer even naar Hunter die nu ook een klein beetje omhoog gekomen was en keek naar het flesje met bloed op zijn nek dat flink rond kolkte. Hij glimlachte twijfelig en pakte het flesje en stopte dat onder de kledij van Hunter. "Met Hunter ziet het er ook goed uit, hij moet denk ik alleen nog een beetje herstellen zover ik nu zie" Uruha voelde zich eigenlijk heel goed maar Hunter leek zich niet echt fijn te voelen en lag er nog een beetje beroerd bij.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 6, 2008 23:34:27 GMT 2
William Fronste zijn wenkbrauwen. En bekeek de jongens. "Juist." Zei hij langzaam. Hij vertrouwde het niet, maar was dan wel weer van mening dat men recht had op huhn geheimen.
"Flower!" June veerde overeind toen ze haar bijnaam hoorde en keek naar WIlliam. "Rose." Zei ze toen Carmen net achter een boom vandaan kwam rennen. "Hehe, ik dacht dat ik jullie niet meer zou inhalen, of vinden wat dat betreft." Zei Carmen rustig en liep naar hen toe. Ze zag Hunter en Uruha niet eens.
|
|
|
Post by ruka on Apr 6, 2008 23:43:00 GMT 2
Uruha trok Hunter aan zijn armen omhoog. En keek naar Hunter, hij zag er niet slecht uit maar alleen een beetje zwak. "Gaat het?" vroeg Uruha bezorgd. "Dat was me wat zeg, ik heb me nog nooit zo zwak gevoeld" mompelde Hunter tegen Uruha, niet wetend dat er nog allemaal mensen bij zaten. "Je moet straks even oefenen met het, voordat je dadelijk vuur en water door elkaar haalt" zei hij rustig en Uruha knikte alleen en knikte twijfelig naar Hunter in de hoop dat de andere niet in de gaten hadden waar ze het over hadden.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 6, 2008 23:48:39 GMT 2
Carmen bleef enkele secondes doodstil staan toen ze Hunter zag, maar liep toen weer door. Ze ging naar William staan en keek naar de andere. "Euhm." Kuchtte ze. "Flower, Daniël, zullen we de heren maar alleen laten?" Ze merkte dat, nu Miquel niet meer op school zat, ze het alleen maar enger vond om bij Hunter in de buurt te zijn. Het was nu zelfs zo erg dat ze het liefste wegrende. "We moeten ze helpen als we dat kunnen." Zei June in protest.
|
|
|
Post by ruka on Apr 6, 2008 23:53:06 GMT 2
Hunter keek strak naar Uruha die zijn schouders ophaalde. Hij wist wat er was, hij wist wat hij bedoelde. "Sst" zei Uruha en sloeg zijn armen om Hunter heen die nog steeds strak voor zich uit keek. Uruha beet op zijn onderlip en duwde Hunter een beetje naar achteren keek achterom naar William, June en Carmen. "Ik weet niet waar jullie mee kunnen helpen. En jullie hebben vast ook geen verband bij" zei hij en stak zijn hand uit naar de snee en hij pakte ook de hand van Hunter om die van hem te laten zien. Hunter verroerde zich niet en liet zijn hand gewoon slap in die van Uruha hangen.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 6, 2008 23:56:37 GMT 2
"Waarom niet gewoon een geneesspreuk?" Stelde June rustig voor en bekeek de wonden. "En welk dier maakt zulke wonden?" Ze klonk oprecht verbaasd, maar haar hoofd ging af wat er echt gebeurd was. Carmen kruende zacht, wat hadden ze nu weer gedaan? "Will, weg?" William trok een wenkbrauw op. "WOrd je bang je nu vriendje weg is?" Vroeg hij verbaasd en schudde zijn hoofd. Hij liep naar voren en knielde bij de jongens neer. "Een simpele Balsemio zou het moeten doen lijkt me."
|
|